سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترتیبات جمع آوری روغن ریخته شده

ترتیبات جمع آوری روغن ریخته شده
در طراحی جک های آسانسور باید تمهیداتی برای جمع آوری روغن سرریز از قسمت سر (محل آب بندی پیستون) پیش بینی و تعبیه شود. این سرریز روغن ناشی از مقداری نشت مجاز جک آسانسور است. روغن سرریز باید از طریق مجرای با اتصالات مناسب به شیلنگ جداگانه هدایت شود و در مخزن جداگانه جمع آوری شود. سرویسکار آسانسور در بازدیدهای دوره ای می تواند روغن جمع آوری شده در این مخزن را طبق دستورالعمل ارائه شده مجدداً تصفیه کرده و مجددا وارد نیروگاه شود.
چند نکته در انتخاب جک
گواهی استاندارد پارگی شیر (شیر پارگی) در تامین جک های آسانسور را بررسی کنید. به عنوان مثال Rapcherolo شرکت Blain یکی از قابل اعتمادترین محصولات با گواهی استاندارد است. یادآوری می شود که مهمترین قسمت ایمنی بالابر هیدرولیک ترکیدگی شیر می باشد.
محاسبات جک از نظر کمانش و فشار مهم هستند. اطمینان حاصل کنید که فروشنده یا سازنده جک با این محاسبات آشنا هستند. انتخاب جک آسانسور آزمایشی نیست! برای هر پروژه با توجه به شرایط آن باید محاسبات مختلفی به طور دقیق انجام شود.
مطمئن شوید که مدل مناسب برای نصب جک آسانسور انتخاب شده است. این امر با مشاوره افرادی که دانش فنی و تجربه لازم را در این زمینه تخصصی دارند امکان پذیر است.